2016. máj 31.

Mit üzennek a kupakok?

írta: Tbuherátor
Mit üzennek a kupakok?

Hogyan befolyásoljuk a márkahűséget?

18350879_s.jpgA marketing tanulmányok nem győzik eléggé hangsúlyozni a márkahűséget.

Az online marketing hatalmas erőforrásokat állít csatasorba a márkaépítés, a márkahűség projektjébe. Nem lehet eléggé hangsúlyozni. hogy ebben a munkában mekkora szerepe van a terméknek, a termékfejlesztésnek. Fontos, hogy a vásárló érezze a termék kifejezetten neki készült.

Milyen üzenete lehet egy egyszerű kupaknak?

Egy kupakon keresztül mutatjuk be, mennyit tehetnek a termékfejlesztők egy termék piaci elhelyezkedéséért.
Vizsgáljuk meg egy fogkrém, borotvakrém, stb. tubusát. A gyakorlatból tudjuk, ezen termékek használatakor egyéb tárgyakat is tartunk a kezünkben. Nem mindegy tehát, hogyan sikerül kinyitnunk a tubust.

Egyes tubusokat több tekeréssel tudunk csak kinyitni. Esetenként szabaddá kell tenni mindkét kezünket. A gyártót nem érdekelte, hogy könnyű legyen a használat. Nem tisztelt bennünket, nem tiszteli a felhasználót.

Más tubusok gyártói viszont figyeltek arra, hogy a termék egy csavarintással nyitható legyen. Ehhez, nem kellett más, csak egy nagyobb menetemelkedésű kupak, és természetesen egy kevés odafigyelés. Tisztelnek bennünket.

29075809_s.jpg

Egy ilyen, könnyen használható terméket, már szívesebben vásárolunk meg másodjára is. A termék minőségére, árfekvésére talán nem is figyelünk, de a könnyű használhatóságra emlékszünk a vásárláskor.

Minden terméknek megvan a maga kupakja.

Most könnyen mondhatja, a mi termékeinknek nincsen kupakja. Tényleg nincs?
Igen, az Önök termékének is megvan a maga kupakja. Csak oda kell figyelni, mivel lehetne megkönnyíteni a használatot. Egy apró fejlesztés különlegessé teheti a terméket, megkülönbeztetheti a konkurens termékektől, és nem utolsó sorban jól lehet reklámozni.

Látom a jövőt, amelyben a fejlesztők együttműködnek a marketingessel, és minél több szerethető csúcsterméket hoznak létre. De, ez csak vízió.

Szólj hozzá

marketing márkahűség