Online Cégér - Online Marketing

Egy kisvállalkozás is lehet sikeres, de egy jó marketinggel biztosan az lesz.

2016. máj 31.

Mit üzennek a kupakok?

írta: Tbuherátor
Mit üzennek a kupakok?

Hogyan befolyásoljuk a márkahűséget?

18350879_s.jpgA marketing tanulmányok nem győzik eléggé hangsúlyozni a márkahűséget.

Az online marketing hatalmas erőforrásokat állít csatasorba a márkaépítés, a márkahűség projektjébe. Nem lehet eléggé hangsúlyozni. hogy ebben a munkában mekkora szerepe van a terméknek, a termékfejlesztésnek. Fontos, hogy a vásárló érezze a termék kifejezetten neki készült.

Milyen üzenete lehet egy egyszerű kupaknak?

Egy kupakon keresztül mutatjuk be, mennyit tehetnek a termékfejlesztők egy termék piaci elhelyezkedéséért.
Vizsgáljuk meg egy fogkrém, borotvakrém, stb. tubusát. A gyakorlatból tudjuk, ezen termékek használatakor egyéb tárgyakat is tartunk a kezünkben. Nem mindegy tehát, hogyan sikerül kinyitnunk a tubust.

Egyes tubusokat több ...

Tovább Szólj hozzá

marketing márkahűség

2016. jan 31.

Mennyit ér a kisvállalkozásnak a hírnév

írta: Tbuherátor
Mennyit ér a kisvállalkozásnak a hírnév

Egy kisvállalkozás legfőbb értéke a hírnév

A magyar kisvállalkozások hírnév és brand építése ma már megkerülhetetlen.

hirnev.jpgA nagyvállalatok esetében már rég köztudott, hogy a cég értékének a felét a jó hírnév a jó márkanév adja. A kisvállalkozások a hírnév építéssel eddig nem nagyon foglalkoztak, hiszen a megrendelőiket sem foglalkoztatta, mit lehet tudni, vagy ki-mit gondol róluk.

Az internet, az okos eszközök elterjedésével még azokat a vállalkozásokat is lecsekkolják az emberek, akik jellemzően nincsenek jelen a neten. Sajnos többnyire a negatív értékelések jelennek meg a különböző fórumokon, hozzászólásokban, esetenként úgy, hogy a vállalkozás nem is tud róla. Ez fokozottan jellemző azon cégekre, akik aktívan megjelennek az interneten.

Egyetlen rossz ...

Tovább Szólj hozzá

marketing márkanév cég hírnév

2015. már 22.

Hogyan építsünk brandet úgy, hogy nem építünk brandet?

írta: Tbuherátor
Hogyan építsünk brandet úgy, hogy nem építünk brandet?

A márkaépítés költséges dolog egy kisvállalkozásnak.

brand.jpgAz induló kisvállalkozások számára a brand építés elérhetetlen álomnak tűnik.

Brandet építeni nagyon költséges dolog. Egy induló cégnek viszont nagy szüksége van a vevői, megrendelői bizalom elnyerésére. A weboldal elkészítése, a SEO, az Adwords hirdetés többnyire ki is fekteti a marketingre fordítható költségkeretet. Valahogy el kellene érni, hogy a weboldal látogatottsága több megrendelést, vevőt hozzon, jobban bízzanak a látogatók a termékben szolgáltatásban.

Kezdjünk el brandet építeni!

sajtokozlemeny.png

Néhány tízezer forintos költséggel sikeresen kommunikálhatjuk, hogy egy dinamikusan felfutó termékről, szolgáltatásról, vagy fejlődő cégről van szó. Egy vásárlás, vagy szolgáltatás igénybevétele előtt az emberek ...

Tovább Szólj hozzá

márkanév brand építés

2015. már 20.

A régi idők a virágzó linkfarmokkal már a múlt

írta: Tbuherátor
A régi idők a virágzó linkfarmokkal már a múlt

A múltat nem kell végképp eltörölni, inkább csak felejtsük el!

seo.jpgValamikor egy kisvállalkozásnak elég volt egy weboldal (akár egy ingyenes szolgáltatónál is) és a hozzátett keresőoptimalizálásnak csúfolt több ezer link begyűjtése mindenféle linkfarmokról, apróhirdető oldalakról.

Ma már rágondolni is bűn, de valahogy működött. Működött azokon a kulcsszó piacokon, ahol jelentéktelen volt a konkurencia. A keresőkben hamar előre került az honlap és jöttek a látogatók és a megrendelések is. Hihetetlen, hogy akkoriban, aki időben felismerte a lehetőséget rengeteg ügyfelet szerezhetett az internet segítségével.

online-marketing.jpg

Ha túl vagyunk a felejtésen, mert ezt el kell felejteni, nézzük a jelent és tervezzük a jövőt.

marketing.pngJelenleg a kisvállalkozások marketing és ügyfél kommunikációja (jól vagy ...

Tovább Szólj hozzá

marketing online reklám SEO

2011. már 24.

Építőipari kivitelezők célzott online reklámja

írta: Tbuherátor
Építőipari kivitelezők célzott online reklámja

Az építőipari kivitelezők többsége egyre több figyelmet szentel az interneten történő megjelenési lehetőségeknek.


villanyszereles.jpgNem állítom, hogy a szórólapok, reklámcédulák ideje lejárt, de az internet használók folyamatos növekedésének köszönhetően egyre jobban háttérbe szorul.
 
Az ügyfelek többsége nem elégszik meg egy telefonszámmal, és a szolgáltatás reklám-ízű kétmondatos megfogalmazásával.
Többet szeretne megtudni arról a kivitelezőről, akire rábízza otthonát és pénzét. Bővebb bemutatkozást szeretne, több elérhetőséget akar, látni szeretné a referenciákat is, mielőtt dönt az építőipari kivitelező kiválasztásáról.
 
Az, az építőipari kivitelező, aki nem fordít figyelmet az online reklámra, bizony ...
Tovább Szólj hozzá

reklám online reklámok építőipari

2011. már 23.

Reklám az interneten

írta: Tbuherátor
Reklám az interneten

Reklám, online reklám

reklam-1.png
Az internetes reklámlehetőségeket nem lehet figyelmen kívül hagyni, akár terméket, akár szolgáltatást szeretnénk reklámozni.

Az online reklám hatalmas lehetőség, az általunk kínált termék széles körű megismertetésére.
 
Ne feledkezzünk meg azonban arról, az egyéb reklámok esetén is fontos tényről, hogy az online reklámnak is a megfelelő célcsoporthoz kell eljutnia.
Mielőtt elkezdenénk a kampányt, meg kell határoznunk a célközönséget, a reklám azon módját, amely a leginkább eljut ehhez a csoporthoz.
 
Ha ezeket az alapvető lépéseket kihagyjuk, a reklámra fordított költség nagy részét kidobtuk az ablakon.
 
Ne ugorjunk neki felelőtlenül a reklámkampánynak!
Vizsgáljuk meg a ...
Tovább Szólj hozzá

reklám online