2011. már 24.

Építőipari kivitelezők célzott online reklámja

írta: Tbuherátor
Építőipari kivitelezők célzott online reklámja

Az építőipari kivitelezők többsége egyre több figyelmet szentel az interneten történő megjelenési lehetőségeknek.


villanyszereles.jpgNem állítom, hogy a szórólapok, reklámcédulák ideje lejárt, de az internet használók folyamatos növekedésének köszönhetően egyre jobban háttérbe szorul.
 
Az ügyfelek többsége nem elégszik meg egy telefonszámmal, és a szolgáltatás reklám-ízű kétmondatos megfogalmazásával.
Többet szeretne megtudni arról a kivitelezőről, akire rábízza otthonát és pénzét. Bővebb bemutatkozást szeretne, több elérhetőséget akar, látni szeretné a referenciákat is, mielőtt dönt az építőipari kivitelező kiválasztásáról.
 
Az, az építőipari kivitelező, aki nem fordít figyelmet az online reklámra, bizony ügyfelekről mond le.
A jól előkészített célzott reklám, nem csak új ügyfeleket hoz, hanem javítja a cég, a vállalkozás megítélését is.
 
Azért, az új ügyfelek lázas keresése közben ne feledkezzünk meg az ügyfélkapcsolatok ápolásáról sem a meglévő ügyfelek tekintetében.    

 

Szólj hozzá

reklám online reklámok építőipari